شروع اخذ پذیرش تحصیلی سال تحصیلی 2022-2021

پذیرش در کورس های انگلیسی و رومانیایی در دانشگاه های مورد تائید ایران

امسال نیز مانند سال های گذشته در ماه “می” ثبت نام دانشگاه های رومانی شروع می شود. دانشگاه های رومانی محدودیت سنی و آزمون ورودی علمی ندارند. دانشجویان بسته به علاقه وارد کورس انگلیسی و رومانیایی رشته های مختلف می شوند. معمولاً رشته های پزشکی و غیر پزشکی مورد تایید بیشترین تقاضا را خواهند داشت. رشته های پزشکی نیز به نسبت رشته های غیر پزشکی طرفداران بیشتری دارد.

کالج زبان فرصت عالی ورود به اروپا

افراد جهت حضور در کورس های زبان رومانیایی باید یک سال اول دوره زبان را در کالج بگذرانند. در کالج مهارت زبان علاقمندان تقویت می شود و به آمادگی لازم می رسند. برای پذیرش کورس های انگلیسی افراد بایستی حداقل نمره زبان آیلتس 6 یا معادل آنرا داشته باشند.

شهریه دوره یکساله کالج زبان ما بین 2600 تا 3500 یورو می باشد. رشته های غیر پزشکی در مقاطع مختلف نیز همین حدود می باشد. شهریه رشته های پزشکی اما بسته به رشته و زبان مورد نظر 6 هزار تا 7500 یورو سالانه می باشد. توصیه ما به متقاضیان پذیرش رشته های علوم پزشکی قبل ورود به کورس اصلی حضور در کالج زبان است. 

به طور کلی شهر بخارست بیشترین درخواست را برای پذیرش دارد. دانشگاه های بخارست، کارول داویلا و پلی تکنیک نیز بیشتر از سایرین تقاضا برای پذیرش در رومانی دارند.

دانشگاه رومانی

از تهیه مدارک تا فارغ التحصیلی با شما هستیم

روند پذیرش با تهیه مدارکی نظیر مدارک تحصیلی، گواهی سلامت و وکالت نامه  انجام می شود. این پروسه بسته به دانشگاه و تاریخ ثبت نام بین 30 تا 90 روز زمان میبرد. پس از اخذ پذیرش اقدامات لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی متقاضیان صورت می پذیرد.

ترانسفر فرودگاهی، تهیه محل اسکان بسته به خوابگاه یا آپارتمان بودن آن و اخذ کارت اقامت از موارد دیگری می باشد که توسط سفیران آتیه قرن انجام می پذیرد. ما در سفیران آتیه قرن در از تهیه مدارک پذیرش تا اقامت در رومانی همراه با متقاضیان می باشیم و راهنمای لازم را در این خصوص ارائه می دهیم. 

انتخاب صحیح برای قرارگیری در مسیر پیشرفت

شرایط رومانی بعد از پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2007 تغییرات عمده ای داشته است. شاخص های اقتصادی نظیر تورم، بیکاری، تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی روند مطلوبی داشته اند. رومانی امروز بعد از کشور لهستان دومین اقتصاد شرق اروپا محسوب می شود. پیشرفت رومانی طی سال های اخیر به خصوص در حوزه تلکام، نرم افزار و سخت افزار خیره کننده بوده است. عضویت در پیمان شنگن هدف رومانی طی دوره اخیر می باشد. براساس گفته های مقامات اروپا و رومانی، پیش بینی می شود طی سال جاری یا آینده این کشور عضو پیمان شنگن شود.


2 نظر

    • با سلام و وقت بخیر

      درخواست چه نوع ویزایی دارید؟ شما میتوانید از طریق واتساپ یا سایر راه های ارتباطی در این مورد اطلاعات کامل را دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.