اخذ وقت سفارت رومانی

مراحل اخذ ویزای رومانی

برای اخذ ویزای کشور رومانی بایستی دعوتنامه از این کشور داشته باشید. دعوتنامه میتواند براساس اقدام خانواده شما یا دعوتنامه کاری یا  از طریق پذیرش دانشگاه ارسال شود. این پروسه معمولاً نسبت به پروسه ویزا زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

اقدام برای اخذ دعوتنامه از طریق وکیل انجام می شود و امور مرتبط با آن در کشور رومانی صورت می گیرد. بعد از صدور دعوتنامه توسط اداره مهاجرت کشور رومانی فرد می تواند مدارک مرتبط با سفارت را تهیه کند. این مدارک شامل ررزو بلیط، تمکن مالی، عدم سو پیشینه، بیمه مسافرتی و .. می باشد. پس از تهیه مدارک میتوان اقدام به اخذ نوبت برای شخص متقاضی کرد. 

اخذ نوبت و مراجعه به سفارت رومانی

پس از اخذ نوبت سفارت باید در روز مشخص شده به سفارت رومانی در تهران مراجعه کرد. مدارک مورد نیاز بایستی همراه فرد متقاضی باشد. جهت مصاحبه سفارت باید بتوانید ارتباط مناسبی برقرار کنید. سوالات مرتبط با خودتان را هم به درستی پاسخ دهید. ورود با یک فرد مسلط به زبان و پروسه اخذ ویزا راهکار مناسبی است.

پس از مصاحبه پروسه بررسی مدارک و صلاحیت فرد متقاضی شروع می شود. بنا بر تجربه این پروسه معمولاً بین 5 روز کاری تا 30 روز کاری متفاوت بوده است. پس از دریافت اطلاعات از سفارت بایستی برای دریافت پاسپورت خود به سفارت مجدد مراجعه کنید.

از مشاوره تا صدور ویزا با رویزا

رویزا به دلیل تجربه بالا تخصص در اخذ ویزای رومانی از ابتدا تا انتها با شما خواهد بود. چنانچه در هر بخشی از پروسه اخذ ویزا به مشکل خوردید میتوانید کار را به ما بسپارید. ما در رویزا به شما اطلاعات میدهیم، برای شما مدارک مورد نیاز سفارت را تهیه میکنیم، اخذ نوبت میکنیم و در سفارت با شما خواهیم بود. از 0 تا 100 اخذ ویزا توسط شرکت ما انجام می پذیرد و در رومانی نیز از ابتدا با شما همراه خواهیم بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.