افتتاح دفاتر جدید آمازون در رومانی و ایجاد 3 هزار شغل

دفاتر جدید آمازون در یاش و تیمیشوارا

آمازون بزرگترین شرکت خرده فروش آنلاین اعلام کرد دفاتر جدیدی را در رومانی افتتاح خواهد کرد. به گزارش Romania Insider تا قبل از پایان شش ماهه ابتدای سال 2021 میلادی دفتر تیمیشوارا افتتاح می شود. همچنین تا پایان سال جاری میلادی دفتر یاش نیز افتتاح خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که در سال 2023 دفاتر جدیدی به Palas Campus منتقل می شود. این مرکز محل ساخت پروژه بزرگ آمازون در یاش می باشد. دفاتر آمازون در یاش میزبان تیم های مختلف پشتیبانی در تولید، خرده فروشی، تصویربرداری خواهد بود. همچنین شاخه های تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان، امنیت اطلاعات و حریم خصوصی و دیگر بخش های تکنولوژی محور آمازون نیز به این پروژه منتقل می شود.

آمازون در بخش AWS پیشتر در بخارست دفتری را در حوزه مهندسی و توسعه فناوری داشت. گفتار و راه حل های زبان برای تیم های الکسا و آزمایشات محصولات مرتبط با آن از جمله فعالیت های این دفتر بود.

مدیران آمازون از افتتاح دفاتر جدید ابراز خرسندی کرده اند. آنها از پتانسیل ایجاد شده جهت ایجاد فرصت برای متخصصان حوزه تکنولوژی گفته بودند. به عقیده آنها متخصصان در آمازون میتوانند از محصولات و خدمات این شرکت در سراسر جهان پشتیانی کنند.

آمازون از سال 2005 وارد رومانی شده است و سرمایه گذاری های مختلفی در این کشور انجام داده است. ارزش سرمایه گذاری آمازون در رومانی تاکنون حدود 120 میلیون یورو برآورد می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.