دانشگاه علوم پزشکی ویکتور بابش تیمیشوارا

دانشگاه علوم پزشکی و داروسازی ویکتور بابش

رومانی همواره دانشگاه های معتبری را در سطح جهانی در رشته های علوم پزشکی داشته است. از جمله این دانشگاه ها میتوان به دانشگاه علوم پزشکی و داروسازی ویکتور بابش اشاره کرد. این دانشگاه 80 سال قدمت دارد.

این مرکز آموزشی در 30 دسامبر 1944 در زمان حکمرانی پادشاه مایکل اول رومانی در شهر تیمیشوارا تأسیس شد. دانشگاه ویکتور بابش یک موسسه آموزش عالی دولتی می باشد.

این دانشگاه دارای سه دانشکده می باشد. هر کدام از دانشکده ها دارای چند زیر مجموعه در شاخه های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و داروسازی است. شهریه برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه 7500 یورو در سال می باشد. هزینه های زندگی در رومانی برای دانشجویان بین 350 تا 400 یورو در ماه متغیر می باشد.

این مرکز آموزش عالی سابقه ای دارد که آن را به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه ها معرفی می کند. نتایج ارزشمند علمی دانشگاه ویکتور بابش آموزش نسل آینده پزشکان، جراحان دندانپزشکان و داروسازان را ضمانت می کند.

دانشگاه ویکتور بابش تیمیشوارا از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشند. فارغ التحصیلان دارای مدرکی هستند که توسط GMC به رسمیت شناخته شده و به آنها حق کار به عنوان پزشک در انگلستان را می دهند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.