اجاره مسکن در رومانی

اجاره خانه در کشور رومانی

بدون شک مهاجرت به هر کشوری نیاز به تامین فضای اسکان مناسب دارد. برای دریافت کارت اقامت کشور رومانی نیز بایستی در ابتدا یک فضا را برای سکونت خود تهیه کنید. تهیه مسکن جهت اجاره هزینه های مشخصی دارد که پرداخت پول پیش ملک در ابتدا ضروری است. این مبلغ به اندازه یک یا دو ماه اجاره می باشد. پرداخت کمیسیون املاک نیز از دیگر هزینه های ابتدایی است.

هزینه های اجاره ملک در رومانی وابسته به منطقه محل سکونت، سال ساخت ملک، امکانات موجود و متراژ آن متفاوت می باشد. به طور کلی میتوانید با پرداخت از 200 یورو اجاره ماهانه یک سوئیت در بخارست تهیه کنید. این رقم برای اجاره خانه دو تا سه نفر در این شهر تا ماهانه 400 یورو می باشد. البته منظور ما در متراژ زیر 100 می باشد. قطعاً خانه های با قیمت کمتر و بیشتر نیز در کل کشور موجود است. هدف ما بررسی متوسط قیمت ها در کشور رومانی به خصوص بخارست می باشد.

از نکات مهمی که در موضوع اجاره خانه بایستی در نظر گرفته شود بحث اقدام برای اخذ ویزا خانواده می باشد. فردی که به عنوان سرپرست خانواده اقدام به اخذ ویزای بلند مدت می کند بایستی جهت اقدام برای آنها در زمان اجاره خانه مورد نظر، متراژ مناسب و تعداد اتاق موجود در خانه را در نظر بگیرد. اداره مهاجرت رومانی فقط به درخواست هایی برای الحاق خانواده ترتیب اثر می دهد که خانه مناسبی جهت اقامت خانواده فرد متقاضی تهیه شده باشد. پس از بازدید از خانه توسط اداره مهاجرت امکان ورود خانواده ایجاد می شود.

شرایط مناسب زندگی در کشور رومانی

هزینه اجاره ملک در کشور رومانی جزو پایین ترین ها در کشورهای عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود. جدا از موضوع مناسب بودن شرایط این کشور امکان شروع از رومانی برای مقاصد احتمالی آتی در صورت علاقه به زندگی در کشورهای غربی اروپا منطقی می باشد. رومانی در آستانه عضویت در شنگن می باشد. این کشور رشد اقتصادی بسیار مناسبی طی سال های اخیر داشته است.

جهت بررسی اجاره خانه از سایت Imoradar24 می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. در مورد اجاره خانه در شهر بخارست و به طور کلی کشور رومانی می توانید با ما در تماس باشد. شرکت مهاجرتی سفیران آتیه قرن آماده پاسخگویی به شما متقاضیان محترم اخذ ویزا رومانی می باشد. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.