شروع اخذ دعوتنامه های کاری سال 2021

اخذ ویزای کاری رومانی در سال 2021

با شروع سال 2021 امسال زودتر از سال های گذشته روند اخذ دعوتنامه های کاری آغاز شده است. سفارت رومانی در تهران از تاریخ 10 ژانویه وقت سفارت به متقاضیان می دهد. 

روند اخذ دعوتنامه کاری تا اخذ ویزای کاری رومانی حداکثر سه ماهه خواهد بود. طی سالیان اخیر با رشد اقتصاد رومانی به تعداد متقاضیان این نوع ویزا افزوده شده است. آمار بیکاری رومانی حدود 5 درصد می باشد که با آمار متوسط 7.5 درصدی اروپا فاصله محسوسی دارد. این موضوع در کنار تورم 2.3 درصدی شرایط را برای زندگی در این کشور مطلوب تر از پیش کرده است. 

دعوتنامه کاری رومانی

رومانی بعد از پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2007 رشد سریعی در اقتصاد داشته است. پیوستن به پیمان شنگن از دیگر احتمال های قوی در سال 2021 می باشد.

 رشد تکنولوژی و ورود استارتاپ های فراوان طی سال های اخیر ادامه داشته است. برونسپاری غول های تکنولوژی دنیا در رومانی راه را برای پیشرفت سریع در این عرصه ایجاد کرده است. شرایط کار در رومانی برای افرادی که مسلط به کارهای خدماتی، فنی و یا حوزه کامپیوتر می باشند مطلوب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزا کاری رومانی میتوانید با شرکت سفیران آتیه قرن در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.