اخذ ویزا کاری رومانی در 4 ماه

از حقوق و دستمزد خود راضی هستند؟

حقوق سال گذشته شما امسال چه میزان قدرت خرید برای شما ایجاد می کند؟ آیا هزینه های ماهانه را میتوانید پوشش دهید؟ چه میزان از حقوقتان را صرف سفر و تفریح می کنید؟ 
درآمد و هزینه ها سال هاست که در کشور ما با هم تطابقی ندارند. هر ماه تورم اقلام ضروری بیشتر شده و توان پرداخت هزینه های جاری کمتر می شود. اقتصاد شرایط مناسبی ندارد و روزنه امیدی نشان نمی دهد. در این شرایط مهاجرت می تواند یکی از راه های تغییر شرایط و بهبود کسب و کار ما باشد.

بیکاری در ایران

چرا رومانی؟

رومانی بعد از پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2007 تلاش زیادی را جهت بهبود شاخص های اقتصادی انجام داد. عملکرد اقتصادی مناسب و رشد اقتصادی بالا طی سال های 2010 تا 2016 رومانی را متحول کرد. شاخص های اقتصادی به کمک اتحادیه اروپا در رومانی مسیر ثبات و رشد را در پیش گرفتند. شاخص های بیکاری و تورم شرایط بهتری را دارند و اقتصاد سرعت رشد خوبی دارد.

رومانی تلاش زیادی برای رشد تجارت خارجی خود انجام داده و در آستانه عضویت در پیمان شنگن قرار دارد. توسعه و سرمایه گذاری خارجی در رومانی افزایش بسیار خوبی داشته است.

ویزا کاری رومانی

تامین هزینه های ماهانه و پس انداز با حقوق مناسب بایستی سازگار شود. رومانی با نرخ بیکاری 4 درصدی شرایط خوبی را حتی در اتحادیه اروپا دارد. حداقل حقوق در این کشور حدود 750 یورو می باشد اما هزینه های زندگی به شکل جالبی پایین است. یک فرد می تواند با حتی حداقل حقوق کلیه هزینه های خانواده شامل اجاره را پوشش دهد. ضمن اینکه حقوق های معمول بالای 1000 یورو می باشد که شرایط مناسبی را ایجاد می کند. به طور مثال شما با 200 تا 300 یورو در رومانی یک خانه اجاره می کنید. با حدود 20 یورو در ماه حمل و نقل عمومی را پوشش می دهید. و با حدود 300 یورو هزینه های خانواده را پشتیبانی می کنید. 

دعوتنامه کاری رومانی

شرایط اخذ ویزا کاری رومانی

اخذ ویزای کاری رومانی مستلزم داشتن مهارت کاری و تسلط به زبان است. اگر این دو شرط را داشته باشید می توانید جهت اخذ ویزا کاری اقدام کنید. با پاندومی کرونا در جهان ما نیز در حوزه هایی پیشنهاد اخذ ویزا کاری میدهیم که همچنان مورد نیاز باشند. خدمات، مشاغل فنی و همینطور رشته های مرتبط با کامپیوتر بهترین شرایط کار را با وجود کرونا دارند. باید توجه داشت که ما کار پیدا نمیکنیم اما در صورت نداشتن مهارت و زبان ویزا نیز اخذ نمیکنیم. پس برای افرادی اقدام میکنیم که بدانیم میتوانند در رومانی کار پیدا کنند. ما روی یک کشور به نام رومانی ولی با تمام توان کار می کنیم. در ویزا کاری رومانی برای خانواده خود میتوانید دعوتنامه اخذ کنید. همچنین میتوانید 4 ماهه ویزا بگیرید و حساب بانکی و اقامت رومانی را داشته باشید و در نهایت پاسپورت بگیرید.

2 نظر

  • سلام وقت بخیرمن از طریق واتساپ برای مهاجرت کاری درخواست
    دادم حالا این لینک روفرستادید اینجا قسمتی هست که ما بتونیم
    ثبت نام کنیم یا فرمی رو پرکنیم متشکر از لطفتون

    • سلام، وقتتون بخیر

      کلیه پیام های شما در واتساپ به طور کامل پاسخ داده میشن و نیاز به ارسال پیام از سایر راه های ارتباطی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.