رومانی پایتخت شرکت های فناوری اروپا

رشد سرمایه گذاری خارجی در حوزه های مرتبط با فناوری

رومانی پس از پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2007 دچار تحول شده است. در تاریخ معاصر رومانی به عنوان یک کشور صنعتی شناخته می شد. اما از 16 سال پیش و از زمان عضویت در اتحادیه اروپا شرایط به طور کلی عوض شد.


اراده دولت در جذب سرمایه گذاری قوی تر شده است. کشورهای مختلف اقدام به افزایش سرمایه گذاری در رومانی کردند. خیلی زود دولت رومانی راه را برای سرمایه گذاری تخصصی در زمینه تلکام، آی تی و شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری فراهم کرد.

شرکت ها یک به یک در دهه اخیر وارد رومانی شده اند و اقدام به افزایش روز افزون سرمایه کرده اند. آمازون، مایکروسافت، هواوی، اورنج، ودافون، الکترونیک آرتس و یوبی سافت تنها بخشی از کمپانی های بسیار بزرگی هستند که در رومانی فعالیت می کنند.

ورود این کمپانی ها با همکاری دولت در تکمیل زیرساخت با افزایش سرعت اینترنت در رومانی همراه شده است. به طوری که رومانی در حال حاضر پرسرعت ترین اینترنت خانگی کل اروپا را داراست.

شرکت های رومانی

تداوم توسعه شرکت های بین المللی در رومانی

شرکت های مختلف آمریکایی و اروپایی با توجه به حمایت قوی دولتی در رومانی توسعه یافته اند. به طوری که اکنون پروژه های زیادی را در دست ساخت در رومانی دارند. با برنامه های فعلی و آتی شرکت هایی نظیر آمازون یا هواوی این کمپانی ها از رومانی به عنوان میزبان فعالیت های خود در اروپا استفاده می کنند. این موضوع باعث افزایش مناسب تقاضا جهت کار افراد متخصص در حوزه های مرتبط آن شده است.

با توجه به تخصص شرکت ما در اخذ ویزای کاری رومانی و شناخت این حوزه کاری می توانیم به شما در ورود به بازار کار این رشته ها در مدتی کمتر از سه ماه کمک کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.