شروع ثبت نام بورسیه تحصیلی رومانی

اخذ بورسیه دولتی کشور رومانی

کشور رومانی هر سال اقدام به اعطا بورسیه کامل به علاقمندان به تحصیل در اروپا می کند. افراد جهت مقاطع مختلف تحصیلی شامل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا می توانند جهت اخذ بورسیه اقدام کنند. داشتن حداقل معدل 14 و ارائه رزومه انگلیسی از شرایط ابتدایی جهت بررسی مدارک می باشد.

بورسیه رومانی شامل اکثر رشته های دانشگاهی غیر از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد. زبان تدریس زبان رومانیایی می باشد. متقاضیان بایستی در یک دوره یک ساله کالج زبان شرکت کنند با این حال امکان انتخاب یکی از دو برنامه انگلیسی یا رومانیایی در مقطع دکترا وجود دارد.

هزینه تحصیل و خوابگاه دانشجو پس از قبولی در این بورسیه رایگان می باشد. هزینه های اخذ ویزا و سفارت بر عهده متقاضی می باشد. دانشجویان از دولت رومانی ماهانه 65 تا 85 یورو کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

حداکثر زمان جهت ثبت نام و برخورداری از شرایط بورسیه دولتی رومانی 15 مارچ 2022 می باشد. متقاضیان جهت ثبت نام بورسیه و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شرکت مهاجرتی سفیران آتیه قرن (رویزا) در تماس باشند. امور مرتبط با پذیرش و ویزا به طور کامل توسط شرکت انجام میشود.

رومانی از کشورهای در حال توسعه شرق اروپا می باشد که به زودی عضو پیمان شنگن خواهد شد. این کشور از شاخص های مناسبی در نرخ GDP، بیکاری، تورم و رشد اقتصادی برخوردار می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.